האם אתם פתוחים למהפכה בנעילה?

לא בכל יום, מתרחשת מהפכה טכנולוגית אמיתית באביזר חיוני בו כולנו משתמשים מספר פעמים ביום, כמעט בלי לשים לב... כן, מדובר בצילינדר המותקן בדלת הכניסה לבית ולמהפכה אותה מובילה רב בריח, קוראים Lockapp!


מתקדמים לפתיחה חכמה עם LockApp

לא משנה אם אתם הורים לילדים קטנים, ספורטאים חובבים, חובבי גאדג'טים, או בני הגיל השלישי… מערכת הנעילה המתקדמת LockApp עומדת לשפר את איכות החיים שלכם.

LockApp היא מערכת נעילה הנשלטת מהטלפון החכם באמצעות אפליקציה מאובטחת, המפעילה צילינדר חכם מדגם Locxis ומאפשרת לכם לנעול ולפתוח את דלת הבית ללא צורך במפתח – כל זאת, בלי להתפשר על רמת המיגון הגבוהה, האופיינית לכל מוצרי רב בריח.

ילדה משתמשת באפליקציית lockup של רב בריח

פתיחה ונעילה ב-Touch!

מערכת Lockapp נשלטת ע"י אפליקציה ייעודית, המתאימה למכשירים התומכים במערכת ההפעלה אנדרואיד ו- iOS .  האפליקציה ניתנת להפעלה ב-5 שפות שונות וניתן ליישם אותה בקרב עד 100 משתמשים במערכת, מה שהופך אותה לפתרון מיגון מושלם גם עבור ארגונים ומשרדים.

עמרי, יזם הייטק מרעננה שהתקין בביתו מערכת נעילה Lockapp מספר: "טכנולוגיות מתקדמות תמיד מדברות לליבי וכאשר הבנתי עד כמה מערכת Lockapp מציעה פתרון חכם, יעיל וידידותי לאביזר כל כך שימושי ויומיומי, הייתי חייב לאמץ אותה – ואף צירפתי אליה ידית ביומטרית… כחובב ריצות שטח, שמחתי לגלות שתם עידן צרור המפתחות אותו נאלצתי לשאת עמי לכל אימון. אני יוצא מהבית, נועל את הדלת בעזרת האפליקציה ויוצא לדרכי…"

שימוש באפליקציית lockup

אין מפתחות, אין דאגות!

גלית, אמא לארבעה מנתניה: "מאז שהתקנו את LockApp בביתנו, מכת איבוד מפתחות הבית ע"י הילדים פשוט נעלמה מחיינו. הם חוזרים הביתה מביה"ס, מהחוג או מהחברים ופותחים את דלת הבית באמצעות האפליקציה המותקנת בטלפון החכם שלהם. הפתרון שהמערכת מציעה כל כך יעיל וידידותי, שהמלצתי גם לסבתי להתקין LockApp בביתה וכך נחסך ממנה הקושי הכרוך בנעילת הדלת ובפתיחתה באמצעות מפתח – פעולה כלל לא פשוטה בגילה…"

רוצים להצטרף לעמרי, לגלית ולמאות הלקוחות

שכבר התקדמו לפתיחה חכמה עםLockApp 

 לכל הפרטים צרו קשר עכשיו!