מפתחות הטרנד לקיץ

העונה החמה מקדמת באופן טבעי כל דבר שקשור ליצירת מרחב אוורירי וצונן. קיץ 2018 סקירה עונתית מרעננת


צבעי אקווה

פלטת האקווה היא פלטה המתחברת לחופשה קייצית והיא חוזרת למרכז תשומת הלב בכל קיץ מחדש. יכול להיות ששווה להתאבזר במספר ציפיות נוי בגווני אקווה ולהוציאן בכל יוני, כך שסלון הבית יהנה מכתם צבע עונתי רלוונטי. לצד האקווה הקייצית מקבלים גווני הטרה קוטה והבורגונדי גם הם תשומת לב בחודשים האחרונים, הן בעולמות האופנה והן בעיצוב הבית. הטרה קוטה מוכרת מאוד בעיקר בענף הריצופים. ריצופי טרה קוטה הם ריצופים במראה כפרי/ טוסקנמי המשתלבים היטב סביב בריכות שחיה, חצרות בתים ואף כריצוף פנים. העיסוק הגובר בצבע, הוביל את חברות הצבע להשיק צבעי קיר בגוון החם. הטרה קוטה היא למעשה אדמה שרופה והחיבור של הגוון לחומרי גלם ראשוניים מעניק לו תוקף נוסף. הבורגונדי הוא גוון הנע בין הבורדו לדובדבן. גוון חושני השואב השראתו מפריחות מרהיבות בטבע ומגוון פירות כמו השזיף והדובדבן.

צבעי החמרה מעמיקים נוכחות. קרדיט: התמונה באדיבות רוחמה שרון – רגיל זה לא בשבילך

אריחי הטרה קוטה משתלבים היטב בחצר הבית. קרדיט: התמונות באדיבות רוחמה שרון – רגיל זה לא בשבילך

הבורגונדי כמו החמרה, מעמיק נוכחות

דלת לקאטו רב-בריח

דלת כניסה מעוצבת רב-בריח

לצד הצבעוניות העמוקה שמביאים עמם החמרה והבורגונדי, ממשיכים לככב צבעי הפסטל ולהיות רלוונטיים מתמיד. דלתות רב-בריח

אורגני – אנטי טוקסיק

מתחזקת המגמה המטיפה לשימוש בחומרים אורגניים, טבעיים ללא חומרים משמרים וללא חומרים סינטטיים רעילים, מגמה זו המוכרת יותר מעולמות הקולינריה חודרת יותר ויותר גם לתחומי האופנה ועיצוב הבית. עולה המודעות לשימוש במשטחי עבודה אנטי בקטראיליים, בהקפדה על תהלכי ייצור נטולי חומרים רעילים, צבעי קיר מבוססי פיגמנט מינרלי וחומרים טבעיים נוספים ושימוש גובר בצמחייה ביתית, שמעבר להיותה כתם צבע רענן בחלל היא מהווה בחלק מהמקרים גינות תבלין ביתיות החוסכות קניה מיותרת של מצמחי תבלין בכמות גדולה ברשתות השיווק. ההקפדה על סביבה אורגנית, בריאה, המצמצמת באופםן משמעותי את השימוש ברעלים היא סביבה שנעים יותר להיות בה.

דלת אופק של רב-בריח דלת כניסה בייסיק צביעה בתנור רב-בריח

דלתות הפלדה של רב-בריח נצבעות בצביעה אלקטרו סטטית ומשלבים חומרים ידודיתיים לסביבה

מרקמים סופגים

הקיץ הלח מעניק רלוונטיות לכל אריגי הכותנה, אריגים נעימים למגע, סופגים, במראה קליל מאוד ואוורירי. החללים בישראל ממוזגים מאוד ולכן גם הכירבוליות בעלות תוקף, אך לא אלו הצימריות. כירבוליות הכותנה והפשתן הן כירבוליות אולטימטיביות לקיץ הישראלי. שווה לזרוק אחת על כל ספה או כורסה בבית. הן מעניקות מראה אווריירי לחלל ומאוד פונקציונאליות כשהמזגן מקרר.

שמיכות קיץ הן כוכבות הסלון הממוזג. גולף & קו, צילום: ערן סלם

שמיכות קיץ הן כוכבות הסלון הממוזג. גולף & קו, צילום: ערן סלם