גילה מנחם

"הדבר הראשון שאני עושה זה להכיר את הלקוחות שלי" אומרת גילה מנחם רגע לפני שהיא פותחת לנו את הדלת לעולם שלה ולשאלה – כיצד הגעת לעולם העיצוב ומהן ההמלצות שלך בהן?


בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה.

לאחר קריירה בת 20 שנה בתחום השיווק החלטתי לעשות הסבה לתחום עיצוב הפנים,

למדתי עיצוב פנים ביחידה ללימודי חוץ של הטכניון, סיימתי לפני כחמש שנים, ומאז אני עוסקת בתחום.

המקום שבו הכל התחיל

במשך כ -15 שנה שימשתי כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקים בחברת דלתא טקסטיל. במסגרת עבודתי זו עסקתי המון בגיבוש קונספטים ועיצוב קולקציות עבור לקוחות מהשורה הראשונה בעולם. מעצבות היו חלק מהצוות אותו ניהלתי, ביקרתי המון בתערוכות בעולם, נשמתי וחשבתי עיצוב.

ארגז הכלים היקר מפז שרכשתי בדלתא משמש אותי רבות בעבודתי כיום.

איך נוצר סיפור?

הדבר הראשון שאני עושה זה להכיר את הלקוחות שלי. הבנת הלקוחות, תחומי העניין שלהם, צורת חייהם, החלומות שלהם, המשפחה שלהם. כל אלה מכוונים אותי לכיוון העיצובי שיתאים לסגנון חייהם ולאישיותם. סגנון שהם ירגישו נוח בו, שיהיה בית עבורם.

פרויקט מיוחד

אני עוסקת כרגע בעיצוב מקווה, שהוא פרוייקט ייחודי ומרגש. אני מרגישה שנפלה בחלקי הזכות לתכנן ולעצב מקום קדוש זה, ממנו תהנינה בנות ישראל.

פינה אהובה

הפינה האהובה עלי אצלי בבית הוא האי במטבח. זה האיזור שבו מתרחשים החיים אצלנו במשפחה: אוכלים עליו, לומדים עליו, מארחים חברים, יושבים לקפה עם הבעל כל בוקר. אני אוהבת את המשפחתיות והביחד שהוא מסמל.

איך את נשארת מעודכנת?

על מנת להישאר מעודכנת אני בקשר עם ספקים של חומרים ומקבלת ישירות למחשב חידושים ופיתוחים בתחום.

מנוי על מגזינים של עיצוב כמו בנין ודיור, בית ונוי, חושף בפניך המון אינפורמציה על מגמות ומעצבים מעניינים בארץ ובעולם. בתערוכת העיצוב המתקיימת כל שנה במרכז הירידים נחשפים לחידושים ולספקים חדשים. השנה נסעתי לתערוכת העיצוב בלונדון שתרמה לי המון. בשיטוטים בשווקים ובחנויות גם ניתן ללמוד על המגמות.

ולקינוח: איזה דלת כניסה של רב-בריח היית משלבת אצלך בבית?

הדלת האהובה עלי ברב-בריח, היא כמובן דלת קיוטו. שילוב החומרים והסורג המעוצב מוסיפים כל כך הרבה יופי ועומק לבית. אין לי בעיה לשלב אותה בבית מודרני , ואף בבית כפרי לייט, מאחר והיא רבת פנים. דלת שמלמדת כבר מהחוץ על העיצוב והיופי שהולכים לפגוש בבית פנימה.

הייתי מציבה אותה בפתח ביתי בשמחה.

מוזמנים לאתר של גילה מנחם