מיכל חן

מעצבת הפנים מיכל חן מספרת מי פתח לה את הדלת לעולם העיצוב. הדבר הראשון שאני עושה הוא להכיר את האנשים, המשפחה. אני לומדת את הרצונות שלהם, האהבות שלהם, מה מפריע להם והיו רוצים לשנות כשהמטרה היא להגשים להם סוג של חלום.


המקום שבו הכל התחיל

בוגרת תואר ראשון באדריכלות פנים וחינוך טכנולוגי B.Sc.T.E  מטעם המכון הטכנולוגי H.I.T. כבר במהלך הלימודים עבדתי במשרדים שונים כשכירה ומזה כ-15 שנה עצמאית בתחום. בשנים האחרונות אני מתמחה גם בהום סטיילינג של בתים, דירות ומשרדים.

מי פתח לך את הדלת לעולם העיצוב?

מאז ומתמיד נמשכתי לעולם האסתטיקה, הצבעים והצורות. לאחר סיום שרותי הצבאי , במהלך טיול למזרח הרחוק נחשפתי לעולם רחב של סגנונות, עושר צבעוני וצורות שחיזקו בי את ההחלטה ללמוד את התחום ומיד כשחזרתי נרשמתי ללימודי העיצוב. הגעתי ללימודים ללא ניסיון קודם – פשוט מתוך אהבה ומשם התקדמתי.

עיצוב: מיכל חן צילום: שי אפשטיין

איך נוצר סיפור?

הדבר הראשון שאני עושה הוא להכיר את האנשים, המשפחה. אני לומדת את הרצונות שלהם, האהבות שלהם, מה מפריע להם והיו רוצים לשנות כשהמטרה היא להגשים להם סוג של חלום. משם אני מתחילה לצייר סקיצות ביד חופשית ורק אז עוברת לעבודת מחשב. אני נעזרת בתמונות השראה מתוך מגזינים, אתרי עיצוב ומאגר תמונות שאני בונה לעצמי במשך השנים.

פרויקט מיוחד

לכל פרויקט יש את הסיפור שלו ולכן כל אחד מהם חשוב לי. אני מתרגשת במיוחד כאשר לקוחות אומרים לי בסיום הפרויקט שהם כל כך מאושרים להיות בבית עד כדי כך שהם לא מרגישים צורך לצאת לחופשה – אז אני יודעת שהצלחתי .

אם היית יכולה לעשות הום סטיילינג לכל אדם בעולם, ותקציב לא היה מהווה בעיה  – מי היה הלקוח המאושר?

הייתי שמחה לעצב לעצמי מאחר וזה נראה לי הדבר המאתגר ביותר לעצב לעצמך.

איך את נשארת מעודכנת?

אני משתתפת בימי עיון והרצאות, נוסעת לתערוכות בחו"ל ומנויה על מגזינים שונים. את העדכונים הרלוונטים ביותר אני מקבלת מלשוטט בחנויות ובשווקים בארץ וגם בחו"ל, משם אני מקבלת את רוב ההשראה.

ולקינוח: איזו דלת כניסה של רב-בריח היית משלבת אצלך בבית?

דגם ונציה בגלל השילוב של קוים נקיים עם סגנון כפרי.

דגם ונציה דלתות כניסה מעוצבות רב-בריח