איך נשמור ונמנע פריצה בבית שלנו?

בשנים האחרונות המשטרה מדווחת על פריצות מהירות או "פריצות שקטות", כאשר פורצים משתמשים בציוד מיוחד אשר מאפשר פריצה "שקטה" בדלת הכניסה.


בחדשות ערוץ 12 התייחסו שוב לגל הפריצות לבתים שמחריף וממשיך לתפוס את כולנו. בשנה החולפת הוגשו למעלה מ-15 אלף תלונות על פריצות לבתים ובכתבה מתוארת הקלות בפריצה של מנעולים מסוג שונים, שנראה שהפורצים לא ממש מתרגשים מהם.

אנחנו ברב-בריח ריכזנו עבורכם מספר טיפים לשמירה על ביתכם :

כאשר אתם מזמינים מנעולן לביתכם, קודם כל שמדובר במנעולן מקצועי ואמין שהוסמך ע"י חברת רב-בריח. כל מנעולן מוסמך של רב-בריח, מוכשר לטפל במנעולים מתוחכמים, בקיא במגוון טכניקות פריצה המסבות נזק מזערי לדלת ויודע להתאים עבורכם את המנעול הנכון, אשר יספק לכם את רמת המיגון הדרושה לכם ולבני משפחתכם.

מזמינים מנעולן? ודאו שהוא הוסמך ע"י רב-בריח!

פריצת מנעולים, פריצת דלתות החלפת מנעולים וצילינדרים, הם משימה למנעולנים מקצוענים בלבד.

לכן כאשר אתם מזמינים מנעולן לביתכם, קודם כל שמדובר במנעולן מקצועי ואמין שהוסמך ע"י חברת רב-בריח. כל מנעולן מוסמך של רב-בריח, מוכשר לטפל במנעולים מתוחכמים, בקיא במגוון טכניקות פריצה המסבות נזק מזערי לדלת ויודע להתאים עבורכם את המנעול הנכון, אשר יספק לכם את רמת המיגון הדרושה לכם ולבני משפחתכם.

איך בוחרים מנעולן?

"אומנם מרבית המנעולנים המוסמכים בישראל הם אנשים מקצועיים, אמינים וישרים, אך פוטנציאל הנזק שעלול לגרום איש מקצוע בודד ולא אמין, הוא עצום", מציינת מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק בחברת רב-בריח. "לכן, בשעת הצורך חשוב להזמין אך ורק מנעולן עם ותק וניסיון, העובד עם חברה אמינה ואשר עבר הכשרה מקצועית והוסמך כראוי. כמו כן, אל תהססו לדרוש ממנו להציג בפניכם תעודת מנעולן מורשה. רק מנעולן כזה יעניק לכם את השירות האיכותי והאמין לו אתם מצפים ואף יספק לכם אחריות מלאה לצילינדר החדש שרכשתם".

כך תוודאו שהמנעולן שבחרתם אמין ומעניק לכם את השירות הטוב ביותר:

האם המנעולן ממליץ על החלפת צילינדר?

החלפת צילינדר (החלק המופעל ע"י המפתח בלבד) נדרשת במקרה של אובדן מפתח או גניבתו. המנעולן ממליץ על החלפתו? נצלו את ההזדמנות ובקשו צילינדר מתקדם יותר אשר יעניק לכם ולילדיכם רמת מיגון משופרת.

האם המנעולן מציע לכם צילינדר עם כרטיס שכפול?

במקרה זה המנעולן פועל לטובתכם. מפתחותיו של צילינדר עם כרטיס שכפול ניתנים לשכפול רק בצירוף הכרטיס ורק ע"י אנשי מקצוע מורשים. ללא הכרטיס, גורמים זרים לא יוכלו לשכפל את המפתחות ללא ידיעתכם.

הצילינדר הגיע באריזה אטומה ומקורית?

בקשו לראות את הצילינדר באריזתו המקורית, נפתח בנוכחותכם ובדקו שהוא כולל 5 מפתחות ואת כרטיס השכפול, אותו מומלץ לאחסן במקום בטוח.

המנעולן ממליץ על החלפת המנעול כולו?

החלפת מנעול נדרשת במקרים בהם התרחשה פריצה אלימה אשר השחיתה את המנעול, או במקרים בהם נוצרה תקלה במנגנון המנעול. אם המנעול תקין, ניתן להסתפק בהחלפת הצילינדר בלבד.

רוצים לשמוע על מערכת הנעילה החכמה לדלת הכניסה? 

את מערכת ה LOCKAPP – לוקאפ ניתן לרכוש עם דלתות כניסה המעוצבות של רב-בריח והיא מגיעה עם צילינדר ממונע ונשלט מאפליקציה מסוג לוקסיס מוגן פטנט, כרטיס בקרת שכפול, 5 מפתחות, כבל טעינה והוראות הפעלה. מתקין מוסמך מטעם רב-בריח מתקין את צילינדר בדלת הכניסה ואת האפליקציה ע"ג הטלפון של מי שמוגדר "מנהל". מאותו רגע, המנהל יכול לפתוח ולסגור את הדלת באמצעות מכשיר הסלולר בלבד ללא צורך במפתחות!

רוצים לקבל מידע נוסף http://products.rav-bariach.co.il/LOCKAPP

כתבו עלינו:

YNET – טק צ'ק גיא לוי

גם גיא לוי בדק את המהפכה בדלת הכניסה. "המערכת מתאימה לכל הגילאים ומאפשרת הפעלה בדרכים רבות" כל המידע בפרק טק צ'ק

לכתבה המלאה

התרשמו מהמוצר- הטסטר של "בלייזר"

הטסטר בחן את המוצר המהפכני שנכנס לחיינו: "דמיינו אפילו סתם יציאה מהבית לעשר דקות מבלי לקחת מפתחות, ותבינו לבד את הכיף".

לכתבה המלאה

מהפכה בנעילה

LOCKAPP – מערכת נעילה מהפכנית, הנשלטת מהטלפון החכם באמצעות אפליקציה מוצפנת ומאובטחת.

לכתבה המלאה

זקוקים למנעולן? הזעיקו מנעולן מוסמך רב-בריח ותיהנו משירות אישי, מסור ואמין 24/7,

וממגוון מוצרי נעילה מתקדמים שיקנו לכם שקט נפשי לאורך זמן. חייגו עכשיו:

1-800-800-101

מזמינים מנעולן? ודאו שהוא הוסמך ע"י רב-בריח!