דלתות זכוכית סבתא

זכוכיות סבתא, כמו שהיו כאן פעם. מרובות פיתוחים קישוטיים, מאפשרות חדירת אור, אך אינן חושפות באופן ברור את הנמצא מאחוריהן. מאפשרות באופן קל יחסית לקשור חלל מסוים למראה הוינטג' הנוסטלגי.


אלמנטים קישוטיים רבים שעל הזכוכית שואבים השראתם מעולמות האופנה והטקסטיל ורבים מהם מזכירים בדי תחרה פרוסים. בשנים האחרונות מראה הבוהו שיק חזר בסערה לחיינו.

מראה הבוהו שיק הגיע אלינו מעולם האופנה ומשלב בתוכו ישן עם חדש תוך דגש על אמירה אישית וייחודית של כל אחד ואחת.
האלמנטים שמאפיינים אותו בעיקר הם חומרים טבעיים כמו רהיטים מעץ ומראטן, הדפסים פרחוניים בצבעים עזים, טקסטורות רבות ומשתנות, חפצי אמנות וצמחים שונים ומגוונים. ישנן גם נגיעות אתניות רבות בעיצוב הבוהו והמון מקום לביטוי אישי.

דלתות פנים זכוכית סבתא - רב בריח

לצפייה בגלריה

דלת עם זכוכית סבתא הקישוטית

זכוכית הסבתא הקישוטית לכשעצמה מעידה על הזיקה לקו הנוסטלגי, הכפרי. לאהבה של דברים נושנים, לפריטים עם מטען. החיבור שלה עם אלמנטים מבתי מרקחת ישנים הוא חיבור משלים, ועוצמתי המהווה השראה בעת עיצוב החלל ומדייק את הסגנון. מגירות עץ ישנות, קוספאות פח ובקבוקי זכוכית חומים.

דלת זכוכית סבתא - רב בריח

בשל היותה מעבירת אור ועם זאת מטשטשת את המתרחש מאחוריה, מהווה הזכוכית הדקורטיבית אלמנט מושלם למחיצות פנים, ואלמנט מדגיש סגנון כשהיא משולבת בדלתות כניסה ודלתות פנים. גם בתחום כלי הבית לזכוכית הקישוטית מקום של כבוד. בעבר הייתה מזוהה עם סרביסים יוקרתיים בלבד בעוד היום, תודות ליצרנים הגדולים, הפכו כלי הבית העשויים זכוכית דקורטיבית, נגישים לכל המבקש לאמץ את הסגנון.