גם יפה וגם פונקציונאלית- דלתות הפנים של רב-בריח

דלת הפנים יכולה להיות מרהיבה למראה, אך אם לא תצליח לשרוד את מבחן הזמן בו מתקיימים מפגשים עם מים, לחות, מכות ועוד, אין כל טעם במראה, יפה ומעוצב ככל שיהיה.


עיצוב פונקציונאלי

השילוב בין קו אסתטי מהודק ובין רמה פונקציונאלית גבוהה הוא אחד השילובים המרכזיים המגדירים כיום את תחום עיצוב הבית.

האדריכלים והמעצבים שמבקרים בתערוכת העיצוב הבינלאומיות חוזרים עם תובנות שמעמיקות בכל פעם עוד, את החיבור שבין המעוצב לפונקציונאלי. לאחר תקופות שונות בהן העיצוב או הפונקציונאליות הובילו, כל אחד בתקופה אחרת, המשקל הפך שווה בין השניים.

קיימת דרישה למעוצב אך מבלי להתפשר על רמת האיכות וחוויית המשתמש. דלת לדוגמה, יכולה להיות מרהיבה למראה, אך אם לא תצליח לשרוד את מבחן הזמן בו מתקיימים מפגשים עם מים, לחות, מכות ועוד, אין כל טעם במראה, יפה ומעוצב ככל שיהיה.

דלתות TOP צבע בשילוב חלון סבתא מעניקות לחלל אור, גודל וחמימות נעימה לחדר השינה.

צילום: עינת דקל. לצפייה בדגן TOP צבע לחץ כאן

סדרת דלתות TOP PREMIUM בשילוב ידיות שחורות המעניקות לחלל מראה נקי ומודרני.

צילום: נדב פקט. לצפייה בדגם TOP PREMIUM לחץ כאן

כניסתה של רב-בריח לתחום דלתות הפנים מעניקה מענה רחב ומקצועי לאדריכלים ומעצבי הפנים

רב-בריח היא מהמותגים המקומיים הוותיקים והמקצועיים ביותר בתחום הדלתות. אחרי למעלה מ-40 שנה בהם ייצרו בחברה דלתות כניסה בלבד, ביצעה החברה את אחד המהלכים האסטרטגיים והמשמעותיים ביותר בענף בכלל ועבורה בפרט, כשנכנסה לתחום דלתות הפנים, ובתוך פחות מארבע שנות פעילות הפכה לשחקן מרכזי ומוביל בתחום. רב-בריח נכנסה לתחום דלתות הפנים כשהיא משתמשת בעוגנים שבנתה במהלך השנים, ששמים דגש רב על רמות איכות, ביטחון ועיצוב מתקדם. החברה נכנסה לשוק לאחר פיתוח של שנה וחצי שכלל גיוס המומחים המובילים בתחום דלתות הפנים, במטרה ליצור סטנדרט חדש בשוק הזה. סדרת TOP היא סדרת הדגל של החברה כשהיא משלבת מגוון עיצובים, דלתות באורך של עד 2.40 מטר, בעלות תכונות אקוסטיות, ורמת איכות בלתי מתפשרת.

דלתות שחורות במגוון עיצובים

הצבע לפעמים כן קובע. חלוקה לחללים שונים על ידי דלתות הפנים.

דלת מדגם נווה צדק

שחוץ ופנים משתלבים לדלת אחת. דלת כניסה מדגם נווה צדק. קרן אור המגדילה את החלל ויכולה לשמש כחלון נוסף . צילום: איה אפריים.

חדר ממד שהוסב לחדר ילדים

חדר ממד שהוסב לחדר ילדים. נוחות ויופי בשמירה על ביטחון ותקן הממד. צילום: נדב פקט.

שילוב של פרקטיקה וקו אסתטי מובחן

הניראות של קולקציית דלתות הפנים בעלת קו אסתטי מובחן, הנתמך במערך הייצור החדשני שמאפשר קבלת אחד המוצרים האיכותיים שניתן למצוא היום בשוק. בחללי הפנים של בית ממוצע מתוכננות 7 דלתות פנים. כשמתרגמים את השטח המצטבר של דלתות הפנים, מגלים שטח די רחב שאם הוא לא מטופל ברמה האקוסטית למשל, המירקם האקוסטי בבית כולו נפגע.

קולקציית דלתות הפנים של רב-בריח מאופיינת בעמידות גבוהה מאוד בפני נזקי מים, הדלתות מאובזרות בצירים איכותיים, מילוי פלקסבורד לבידוד אקוסטי, מנעול מגנטי לנעילה שקטה, אטם היקפי ועוד. דלת שאינה מגיעה עם מילוי פלקסבורד היא בהכרח דלת שבירה יותר, אקוסטית פחות ופחות עמידה. דלתות רבות של רב-בריח הן דלתות חסינות בפני רטיבות ונזקי מים ומותאמות במובן הזה לצרכן הישראלי שנוהג לנקות את ביתו עם כמות מים גדולה באופן יחסי.

דלתות שחורות חסינות מים

צילום: עופר עברי.

דלת חירוץ מדגם 2PANEL .

צילום: שירן כרמל.

בחירה מתוך שפע של עיצובים וסגנונות

מבחינת סגנון ניתן למצוא בקולקציה דלתות במראה עכשווי מאוד, בעלות קווים ישרים, דלתות כפריות, דלתות המשלבות זכוכית סבתא במראה נוסטלגי ועוד. האלמנטים השונים, מאפשרים משחק רחב – אפשר לבחור דלתות שמשלבות חריטות עדינות להדגשת המראה, ניתן לבחור את הזיגוג המתאים ואף לתכנן את החלונות הקבועים בדלת – חלון תחתון בזיגוג מסוים וחלון עליון בזיגוג אחר, חלון בעל חלוקות או חלון נקי. כמו כן, הדלתות ניתנות להזמנה בהתאם למניפת הגוונים של רב-בריח. החלופות רבות ומאפשרות להתאים את הדלתות לסגנון המאפיין את חללי הפנים ולדייק את הבחירה.

ניתן להשיג בסניפי הרשת של חברת רב-בריח ברחבי הארץ     1-800-800-100 

רב-בריח